årets sista längtan!

Då finns det bara en längtan kvar det här året då. Sen börjar man om med att längta på nytt! Jag talar självklart om nyårsafton. Det är också en högtid som ligger bland favoriterna och det är skönt att det inte är många dagar efter julafton. I alla år har nyår firats hemma hos oss, eller varje och varje år, de senaste 5 åren. Jag måste säga att jag har mer nyårskänsla än vad jag hade julkänsla. Fast det är lite tråkigt när det inte är snö på nyår också, men det är raketerna som är det speciella egentligen. Synd att de vi firar med inte vill lägga mycket pengar på det. Fast det är ju sant. Man skjuter upp pengar i luften. Men ändå, det är en gång om året man gör det, kan man inte lägga en tusenlapp och köpa riktigt mycket raketer då? Aja, ska försöka övertala dem iår. Vi blir ca. 11-12 pers iår, tillskillnad från andra år då vi har vart 20. Och eftersom det är småbarn med så tycker jag att de ska få uppleva mycket raketer, för det är ju en stor upplevelse när man är liten.
Vad tycker ni? Mycket raketer eller lite raketer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0