godmorron!

Då var man vaken, redo för en ny dag. Vet fortfarane inte om jag ska kila in till mellandagsrean. Det beror sig på Madde. Men annars tror jag att jag drar till nacka forum. Måste lämna tiderna som jag jobbat den här månaden så jag kan få min lön! Och så sa Nevin att jag skulle komma förbi om jag ville. Fast gör jag det så tror jag att chefen börjar jävlas och säger att jag ska jobba. Men det gör man minst, minst en dag innan. Men han är lite konstig.

Är fortfarande mätt från julafton, så frukost blir det ingen! Hur många dagar hade min mage tänkt att vara mätt ?

Jaja, nu ska jag chilla framför tv:n en stund och börja pilla med min hårddisk som jag fick i julklapp. Måste föra över alla bilder. För jg tror min datorn kommer krascha när som helst. För precis ett år sen gjorde den det. Eller på nyårsafton, allting försvann, det var inte kul. Och nu vill jag inte att någonting ska försvinna! Särskillt inte mina bilder. Det är liksom minnen för livet. Och imorse så ville datorn inte starta, inte igår kväll heller, det är exak samma symptom som upprepades. Bättre att ta det säkra före det osäkra


Den här katten säger nog inte godmorgon i alla fal. Stackars kisse ;-p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0