klapparna är öppnade.

Nu så, julen är över, ne då, inte julen, men paketöppnandet. Alla paket är nu öppnade och det var en mängd olika saker som jag inte hade räknat med. Glad blev man! Jag fick mest paket här, men det är som vanligt när man är enda barnet (A). Pratade nyss med kusse också, det var länge sen! God jul på dig kusse Åter till julklapparna. Jag är gaalet nöjd med allt jag fått.

- Hårddisk till datorn
- Hudvårdsprodukter
- Idol-skivan
- Pengar
- Presentkort på kicks
- Presentkort på H&M
- Mysiga strumpor
- Siden pyjamas
- Siden mrogonrock
- Örhängen
- Burberry väska
- En jätte fin lyckta
- Tomte
- Kista

Strålande! Är verkligen jättenöjd! Tack mamma, pappa, mormor, morfar, tess, olivia, patrik & susanne! Är ni nöjda med det ni har fått?

     


ÄNNU EN GÅNG HOPPAS NI HAR EN RIKTIGT TREVLIG JUL
GOOOO JUUUL


Kommentarer
Postat av: Mikael

Oj du fick en hel del saker du, du måste varit snäll i år :)

Hehe men syrrans småbarn måste ju få uppleva att en tomte kommer och ger dom paket =)

2007-12-24 @ 17:46:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0