mitt 2007.

en liten sammanfattning av 2007 ;

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag hoppade 10 meter från ett berg ner i vattnet
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, inte vad jag vet
5. Vilka länder besökte du? Turkiet
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Att sommaren 08 blir likadan som år 2007, saknar som fan ;(
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 20/6-11/7 4/8 - 18/8
8. Vad var din största framgång 2007? Jag vet inte, att jag skaffa mig ett jobb tror jag
9. Största misstaget? Att allting förändrades efter sommaren. ;(
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld, men även problem att andas, samt massa blåmärken
11. Bästa köpet? Kläderna från Turkiet & mobilen
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skor xD
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja alla mina vänner och tiden i Turkiet
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Tatil Rehberi & Bomba & Conga
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ingen aning, både och tror jag, mycket tråkigt har hänt, otroligt mycket
16. Vad önskar du att du gjort mer? Det är mycket.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Datorn tror jag
18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2007? Hemma med mamma,pappa,mormor och morfar
20. Favoritprogram på TV?Grey's Anatomy, Desperate Housewives & Gohst Whisperer
21. Bästa boken du läste i år? Det var någon bra bok i Turkiet, men jag minsi nte vad den hette ;/
22. Största musikaliska upptäckten? Indisk och turkisk musik
23. Något du önskade dig och fick? Pojkvän
24. Något du önskade dig men inte fick? Mamma mia biljetter & säkert nåt mer
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag minns inte så mycket. Jag hade väl kul
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? A. Det finns det alltid
27. Vad fick dig att må bra? Vännerna, speciellt Madde, Jullan och Limpan <3 och Turkiet resan då man kunde släppa skiten som pågår här hemma hela jävla tiden
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Har inte tänkt på det
29. Vem saknade du? Madde mest.
30. De bästa nya människorna du träffade? Nevin, William, Zina, Pamela & Patricia

En större sammanfattning kommer jag att skriva om några dagar, så förbered er på ett långt inlägg. Ingen kommer väl orka läsa det, men det blir skönt att skriva av sig :D

Kommentarer
Postat av: fia

Svar: Visst är shopping ändå det bästa som finns här i livet ;)

2007-12-25 @ 17:36:34
Postat av: Amanda

Åh, tak så mycket :D
Hehe ja dom är därifrån visst är dom mysiga! ^^

2007-12-25 @ 17:57:05
URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0