myskväll.

Tomten är far till alla barnen lika rolig som alltid! Det är verkligen en av de bästa svenska julfilmerna. Den är så bra gjord. Skulle ha velat se Kate & Leopold också, men det blev inte så. Det är jobbigt när det blir tv-val, man har verkligen svårt att bestämma sig. Vad har ni valt? Tomten är far till alla barnen eller Kate & Leopold, eller något annat?

Nu ska jag fortsätta slappa, man kan inte se nåt på tv för allting har redan börjat och då har man missat en massa. Men att roa sig vid datorn är aldrig fel. Sitter och rensar itunes så att jag rensar bort all musik som jag har tröttnat på. Har ni mys-kväll eller party-kväll?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0