samma visa varje år.

Okej, nu är det att för två timmar åkte pappa hemmifrån för att köpa; julkulor, julgransfot, glitter och julsnö och det tar väl inte tv timmar att köpa? Han har ingen mobil med sig och jag vill verkigen ha in granen! Det är samma visa varje år, en ny julgransfot. Förra året var nog värst. Två på natten hörs ett kras och då hade hela granen rasat och det låg glassplitter över hela golvet. Iår är man såklart rädd för repris, men pappa ville självklart använda samma fot iår igen. Men mamma och jag sa NEJ, för jag vill verkligen inte att den ska rasa iår igen, vi har massvis med handmålade kulor i granen som alla gick sönder förra året. Men då hade vi tur för mormor och morfar hade bestämt sig för att inte ha gran nå mer så vi fick deras. Men rasar det iår så har vi inga fler! Men vi får hoppas att han kommer hem snart för jag LÄNGTAR GALET efter att klä granen! Har ni redan gjort det?



- Baka lussebullar [ x ]

- Göra knäck [ x ]


- Göra kola [ x ]

- Städa mitt rum [ x ]

- Slå in alla julklppar [ x ]

- Tvätta alla kläder [ x ]


- Klä granen [ x ]


- Vila ut ordentligt [ / ]

Update 24 dec.: Nu är allting klappat och klart, förutom det där med att vara utvilad, men det är som vanligt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0