shopping.

Har hittat några kläder på H&M som jag vill ha, fast man vet aldrig säkert förns man har provat tycker jag. Fast jag behöver egentligen inte kläder. Så jag vet inte om jag ska nyttja mitt presentkort under mellandagsrean eller vänta ett tag. Det är ju trots allt sommar snart. Men i alla fall, här är kläderna jag har spanat in;


98:- 98:- 149:- 124:50:-

Vi år se om jag inskaffar något av det där. Kanske hittar något mycket bättre. Eller somsagt väntar ett tag. Men är så shoppingsugen! Har faktiskt vart väldigt sparsam på senaste tiden!

Kommentarer
Postat av: Acka

Snyggt och billigt!

2007-12-26 @ 09:22:03
URL: http://www.ackas.blogg.se
Postat av: sally

Wiho, den bruna munktröjan (med knappar som kostade 124:50)har jag också:) Men jag har den i beimel:D Ha en bra dag!

2008-04-18 @ 18:39:12
URL: http://sallydaisy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0