tomten är far till alla barnen,

Har fortfarande pyjamas på mig, det är så himla skönt. Snacka om en riktig slappdag. Dock har jag inte ätit frukost,image240 lunch eller middag. Men är inte hungrig. Fortfarande mätt som en plätt. Men får väl ta en polsk korv sen eller nåt. Hursomhelst är mina tv-planer ändrade, istället för Kate & Leopold senare så tror jag att jag ser Tomten Är Far Till Alla Barnen. Fast jag har inte bestämt mig än. Har den i och för sig, men den är ju så rolig!

Hur ser eran kväll ut?







Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha precis samma här vettu :D

2007-12-25 @ 16:47:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0