ger upp,

Nu ger jag upp det här med mobilblogging, har försvunnit på tok för mycket pengar (arg på er blogg.se :@) . Får försöka finna mig i att det inte funkar. *besviken*. Aja, nu håller jag, Limpsk och Julben på att planera inför morgondagens bio och mys-kväll, ska bli riktigt najs, skriver mer om det när allt är glasklart, har nämligen inte hängt med i konversationen eftersom jag har försökt mobilblogga...

image200
Asså vår flumm-humor kan vara svårt att förstå, men ett gott skratt förlänger livet ;D

Kommentarer
Postat av: Lnea

BRA VI FÖRSTÅR VÅR HGUMOR ÄLSKLINGS AP-GURKOR :D

2007-11-29 @ 21:19:59
URL: http://linneastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0