rivierans guldgossar,

image83


Kom precis hem från RIVIERANS GULDGOSSAR, som jag varmt kan rekomendera, den var verkligen sevärd! Tillslut blev det jag, Nevin och Papi som gick. Nevin stängde k.19.00 och föreställningen började 19.30, vi hann precis ska jag säga. Synd att inte Zina kunde gå, menmen. Det var verkligen superkul och den var kanonbra! Vill se den igen (det vill jag alltid när jag ser en musikal).

Men nu ska jag sussa för imorn fyller mami år och ska väl upp rätt tidigt och gratta henne. Sen fyller Nicole också år imorn, synd att hon är i malmö bara, men får skicka ett sms.

Puss och go'natt alla bloggare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0