från glasmästeri till barnkalas,

Som jag nämnt skulle jag till glasmästeriet förut för att fråga om de hade överblivet glas som jag och min kompis kunde använda till ett skolprojekt och det gick strålande, vi fick en påse, så vi tänkte att vi kan ju lika gärna åka till hamnen och fråga gustavsbergs porslinsfabrik och kosta boda m.m. Så vi gick först och lämnade det vi hade fått från glasmästeriet hemma hos henne och sen åkte vi till hamnen. När vi gick in i någon glasbutik (har glömt vad den heter) så frågade vi om vi kunde få överblivet glas och jag trodde vi skulle få lite glas, men de gav oss en hel kartong med glas, skålar, u name it, det var verkligen mycket, så det blir en större glastavla än vad vi hade planerat att göra.

Vi åkte in till stan för att lämna kartongen på min pappas jobb för jag skulle ta hem den. Vi gjorde verkligen ett riktigt kap, jag hittade till och med ljuslyckor som knappt var trasiga som jag tänkte ge till mamma i födelsedagspresent (A)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Iaf, när v i var klara så var det dags att åka till Oskar och gratta honom, han blev jätteglad för sitt spiderman spel som han fick och trots att jag inte har sett honom på ett år så var han sig lik, men nästan ingen kände igen mig, det tog ett bra tag tills de kopplade vem jag var. Men det var kul, synd att man blev så mätt så man inte orkade tårta.

Jaja... Dags för Grey's snart, sen ska jag sova, ska upp 06.00 för jag börjar 07.30 imorn...
Puss och go'natt






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0