fullkomligt omöjligt,

Det här är fullkomligt omöjligt, jag har städat i en timme nu och inte kommit nån vart, eller jo, jag har plockat upp lite smutstvätt från golvet och bäddat min säng lite slarvigt, men jag är stressad, vet inte varför, men iaf, då går det inte att städa. Jag ska göra en lista på vad som behöver göras. Men jag hinner nog inte nu, kanske bara en del av listan.
Jag ska träffa Maren i GurraCentrum och så ska vi till glasmästeriet och fråga om de har något överblivet glas som vi kan använda till vårat slöjdprojekt.



LISTA
- Laga rullgardinen så man får in ljus i rummet [  ]
- Städa nattygsbordet [  ]
- Städa alla lådor och hyllor i bokhyllan [  ]
- Damma [  ]
- Fixa allt sladdeltrassel (?vad e det för ord) [  ]
- Städa tv-bänken [  ]
- Bädda rent i sängen (Lite åvrt utan rena lakan [  ]
- Tvätta lakan + tvätten [  ]
- Städa skrivbordet (Det är "förstädat") [  ]
- Städa garderoben [  ]
- DAMMSUGA [  ]

Ojoj, det blir mycket att göra.... ska göra mig iordning nu så får vi se hur mycket tid jag har kvar till att städa sen (A)

Kommentarer
Postat av: linnea

oj, lite jobbigt att städa allt på en gång :P det brukar typ ta en dag för mig att rensa garderoben, också tar man resten av rummet en vecka senare.^^

2007-10-31 @ 18:28:41
URL: http://linnealife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0