indiska och turkiska :)

Förutom hiphop&r'n'b så är det turkisk musik och indisk musik som gäller, just nu sitter jag och laddar ner lite indisk musik, har upptäckt att jag kan slappna av och koncentrera mig lättare när jag ska plugga, för att minska min ångest inför prov och så,
image31

har varit en bra hjälp till att plugga inför no-provet till imorn, imorse kände jag att jag inte hade koll på något, men nu känns det som att jag har koll på typ "allt"

ska plugga en liten stund till, men sen planerar jag att sova eftersom jag tänkte gå upp lite extra tidigt imorn för att läsa igenom allt en sista gång, dock inte 02.00, utan kanske mer 5.30...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0