klockrent rakt igenom,

Som jag har saknat dig, när jag fick reda på att du hade flyttat från malmö till stockholm spreds det en obeskrivlig lycka inom mig, att du flyttar tillbax gör ont i hjärtat, men tanken på att du kommer flytta tillbaka och att din dörr alltid står öppen för mig beyder <33 Jag älskar dig sjukt mycket och du får aldrig lämna mig, du har tagit platsen som min storasyster och det är jag sjukligt tacksam över,

Igår och idag har varit galet roliga och som vi har skrattat, asså jag har inte skrattat så mycket på väldigt läänge och vi har hittat vårt drömhus och allting, det har verkligen varit den perfekta helgen! Du var klockren när du satte in elvispen i fel hål så att vi inte fick ut den igen och du smetade ner halva köket med socker och smör

Jag älskar dig Nicole av hela mitt hjärta och släpp mig för f'n aldrig, då vet jag inte vart jag tar vägen <33 du är
MIN PÄRLA

image13

PusSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0