paniiik,

Jag börjar få smått panik med alla läxor som ska hinnas med! Värst är såklart NO:N, har sor ångest inför provet, kan inte någonting av det vi ska kunna, vem f*n vet vad alkenaner,alkener,alkyner,alkoholer(ofc, vet man nått om det;D), karboxylsyror och estrar? Seriöst det är FÖR MYCKET! Sen har vi ju som sagt svenska (argumentation) och sen ska vi lära oss spela Coolio- I'll See You When You Get There" på synth, jag har 0 koll när det gäller musikinstrument, så jag kommer äskert få IG "/ Sist men inte minst har vi spanska, att ha spanska är som att vara i helvetet, jag pallar inte, ska göra läxor imorn och i helgen, ska försöka hinna klart med ALLT innan nästa vecka och det kommer jag självklart hinna *inteee*

Förövrigt har min dag varit rolig, jag trivs på coffehouse by george, om jag ska vara ärlig så är diska roligast :O

image9 Caféeee

Sen fyller 3 av mina kompisar år idag, så ett stort GRATTIS till Patrich, Jenny och Danielle!

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0