prao,

Andra veckan på prao idag och jag är nu i köket, det är ruligt det, får käka och koka pasta och dessutom småkäka allt jag gör (A) man blir mätt! Det är ju roligare att vara nere i själva cafét må jag säga, men det är kul i köket också, fast orsaken till att jag är där är för att det är en annan prao elev nu osså -.- Det är lite synd, menmen, nu får jag ingen sovmorgon, börjar typ 8 imorrn :O men det är chill för jag slutar ju tidigare ;D

Förövrigt har jag köpt otroligt mycket presenter till Nicole idag och jag tror hon kommer bli jätte glad när hon får den <33 Hon åker tlll malmö imorn i några dagar eller en dag, men jag kommer ändå sakna henne "/

<33 puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0