söndagkväll sent in på natten,plågsamt värre,

Planerar att snart gå och vila lite, lyssna på turkisk musik, slappna av och förmodligen sova en stund, tänkte ställa väckarklockan på 02.00 inatt för att då gå upp och läsa igenom den jävla no:n igen, har suttit och läst hela kvällen nu och orkar seriöst inte mer, denna historia kommer sluta sorgligt, när jag har läst igenom no:n sover jag några timmar till och sen går jag upp igen och läser igenom och sover ända tills det är dags att gå upp,
med andra ord en mycket plågsam natt!

image26 image27 image28 image29
Passande bilder, En trött Ior=En trött Alexandra

Kommentarer
Postat av: linnea

jobbigt med NO, har ni också kemiprov den här veckan?

2007-10-21 @ 20:43:53
URL: http://linnealife.blogg.se
Postat av: Lexie

Ja, på tisdag, fyfan säger jag bara !

2007-10-21 @ 20:46:45
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0