susanna kallur,


Nästa vecka på torsdag ska jag till solna och gå på föreläsning med Susanna Kallur, det ska bli riktigt najz ;D Fick sms om det idag och självklart ska jag hänga med. Förövrigt har den här dagen varit relativt lugn, jag var bara otroligt tjock i huvet idag på praon, kände mig som en robot och såg säkert ut som en osså ;s men fick hälla i mig mycket vatten,juice och smoothie, men alla var sjukt tjocka i huvet idag, så det var lugnt, nevin tappade en smoothie på golvet och zina var flummig, vi har sjukt kul på coffehouse by george ;D

Nu är det äntligen helg och jag ska sova, men måste tyvärr plugga osså "/ Fast kära syster Nicole kommer till mig imorn och vi ska ha det sjukt mysigt <33

image10

Kommentarer
Postat av: Linnea

dag när jag stog o väntade på bussen i nacka , stog jag i kuren osså stog det en kille bakom mig , med ryggen vänd mot mig (jag vänd mot tidtabellerna) & han vänd mot bussarn xD , osså nös han , & ja blev livrädd ! garv, osså började jag asgarva xD & kund einte sluta , HAHA . typiskt mej xD

2007-10-12 @ 20:09:55
URL: http://liiwnea.blogg.se
Postat av: Lexie

HAHA så skulle jag osså gjort ;D

2007-10-12 @ 20:14:32
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0