wake up,

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketVaknade nyss av att telefonen ringde -.-, jag och Nicole fick sova på soffan för min gästsäng används för närvarande av morbror, men iaf, vi somnade sent och vakna nu, då e man fortfarande gaaalet trött, fast Niki sover fortfarande. Senare ska man dra till Nacka Forum en snabbis och sen blir det hem och plugga! Jag börjar få värsta ångesten inför no-provet för jag kan inte allt,
fast jag tänker inte bry mig såvärst mycket, har ändå inte mått sådär på topp senaste veckan, det är därför jag inte orkar plugga... det får gå dåligt på provet, jag säger för första gången, jag bryr mig inte, innerst inne gör jag väl det, men orkar verkligen inte nu,
Men nu ska jag gå upp, göra mig iordning och snart blir det väl till att väcka Niki osså

Kommentarer
Postat av: p.

varsågod! x)

2007-10-21 @ 13:58:55
URL: http://peanuty.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismode.se/?c=10107

Helt klart värt det!

2008-11-24 @ 10:17:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0