stressig morgon.

Nej, asså usch. Det är kallt och mörkt ute och snart börjar det bli dags att röra sig mot bussen. Jag är inte van at gå 1 km ner när det är vinter, brukar jämt få skjuts, men nu har jag huset för mig själv. Det positiva är ju att man kan spela hur hög musik som helst på morgonen för att vakna och det negativa är att ingen kan hålla reda på tiden åt mig, vilket jag är usel på! Hoppas bara inte bussen är för tidig eller så, för då kommer jag missa den (a). Min morgon är i alla fall sjuk stressig. Hur ser era mornar ut?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mycket =)
Innan stressade jag alltid också, nu vaknar jag bara själv hemma & tar det lite väl lugnt =)

2008-02-04 @ 08:57:27
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0