tre bra, dag tio.

Alla hjärtans dag närmar sig, tiden går fort, tre skoldagar den här veckan bara. Måndag, tisdag, onsdag. Torsdag är ledig dag för våran del, skönt! Och fredag är skridsko-dag. Ser ut att bli en mycket trevlig vecka! Men oops, har "glömt" att plugga spanskan, kan göra det imorn på lunchen istället. "Hola, que tal?" jaja... Nu tänkte jag krypa till kojs så jag orkar upp imorn, tänker försöka ha en vecka med mycket sömn (om det nu är möjligt). Här kommer i alla fall dagens tre :-)

Agnes Carlsson - I Believe


Westlife & Delta Goodrem - All Out Of Love


Delta Goodrem - Born To Try

Kommentarer
Postat av: mandy

svar : haha okej !:)

2008-02-10 @ 21:29:27
URL: http://maandys.blogg.se/
Postat av: huba

jag ska bara fylla i min andra jag har som består av mitt namn
: Alexandra ;p

2008-02-10 @ 22:12:57
URL: http://huba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0