det börjar närma sig kvällen.

Idag har jag varit duktig nog att ta hand om läxorna. Det var på tiden. Har pluggat klart inför matte-provet, men jag fattar ju inte ens hälften av det, så provet kommer säkert gå rent åt pipsvängen imorgon. Efter pluggandet förtjänades tre timmars tv-tittande till filmen Devdas. Den är ju bara så bra! har ni inte sett den, se den. Aja, får hoppas på det bästa angående matte-provet. Nu ska jag sätta mig och kolla på reprisen av "I huvudet på Carolina Gynning". Och efter det köra ett träningspass, det var ett tag sen.
Vad ska ni hitta på ikväll?

image415

Kommentarer
Postat av: Hayley

Tack så jätte mycket.. :)

In söndagskväll är relativt lugnt. Ska fortsätta att redigera bilderna jag tagit idag och lägga upp dom i bloggen. Middag borde man väl göra med :P

//Hayley

2008-01-20 @ 17:07:31
URL: http://hayleys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0