hemma.

Då har man kommit hem från jobbet då, det var sjukt kul, fick låna en till Indisk film av Zina så den ska jag se ikväll. När jag gick till bussen i morse så kändes det som om jag var med i en skräckfilm. Ni vet när lampor börjar blinka på gatorna och sen blir det kolsvart, så var det för mig. Snacka om att man var rädd :S.

Men i alla fall, fick gå tidigare från jobbet för jag fick läkartid för att kolla min andning som har varit dåligt på sista tiden. Men jag får boka tid hos en annan läkare, han var ju helt värdelös. Han påstog att jag inbillade mig att jag inte andas normalt och att jag är fullkomligt frisk och det är ingen fara. Men varför i hela fridens namn skulle jag inbilla mig att jag har svårt att andas?! Aja, läkare säger jag bara, i alla fall de jag har vart hos.

Men nu ska jag ta det lugnt ett tag, lyssna på musik, käka middag och se på film. Hur ser eran kväll ut?



Kommentarer
Postat av: Elin

SVAR: ja jag är så stolt :)

Svar på inlägget: Ikväll är det tjejkväll med brudarna :)

2008-01-02 @ 17:04:43
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Angelica

detsamma :)
vad jobbar du med?

fyfan vilken läkare. vissa undrar man hur fan dom kunde fått sitt jobb?:S gick du till en vårdcentral?
där är dom fan helt värdelösa.

2008-01-02 @ 17:35:00
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

Nej alltså de kan ju ingenting. Sen skriver de bara ut nån medicin till en som inte ens hjälper! :S gaaah! ;/

De är precis som skolsköterskor, socialarbetare och politiker. Gör inte ett skit!
.p

2008-01-02 @ 17:39:15
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0