bubbelbad

Att jag badar badkar, händer inte ofta. Men eftersom jag inte får bada i pool nu med naveln så är det närmsta jag kan komma, badkaret. Dessutom känner jag att jag behöver koppla av, så bubbelbad, lugn musik, kanske en ansiktsmask (?) sitter inte helt fel en dag som denna. Det enda osm är tråkigt när man badar badkar i mitt område är att vattnet blir pissgult. Det har något med avloppe att göra enligt de som sköter det. Dock påstår de att det inte är bakteriet och skit, men vem tror på det egentligen? Det ser inte bra ut. Vi har klagat i 5 år och inget har hänt.
Men ärligt nu alla, visst är färgerna i vårt badkar coola? ;-)

image585


Jag försöker ladda upp mitt engelska projek på youtube, men tar en jäkla tid, hoppas det är klart efter badet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså grejjen är jag kände det typ inte :P haha ett litet stick så var det klart liksom :P Tyckte du det gjorde ont? :p

2008-03-04 @ 19:48:09
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Maya

ja den var riktigt god :D
åh gu va mysigt med bubbelbad, vill också ha sånt

2008-03-04 @ 21:53:17
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0