pip

Piiip...piiip, det var vad man har legat och lyssnat på sen fem imorse. Hemtelefonen var typ slut på batteri, nåt är fel med kontakterna, den laddar inte. Men tills jag koma på vad det var som lät så bara åg jag i min säng och tänkte "dööö pipet" Nu är den i alla fall avstängd.

Om en kvart måste jag börja gå mot bussen, jag som hatar att gå till bussen, men idag ville mamma sova. Menmen, det är chill. Idag är dagen som är förlängd, så jag slutar inte förns 15.00 :-/ Efter det sticker jag till Forum, ska snacka med Zina + låna en indisk film (dhoom, om hon inte glömmer den). 

Vad ska ni göra idag?

Hörs senare, måste skynda mig nu..

image588

Kommentarer
Postat av: MATILDA

idag ska jag PLUGGA :( usch.. ha en bra dag :)

2008-03-05 @ 07:49:54
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0