Frågor och svar

 Nu har jag svarat på era frågor som ni har ställt, intressanta frågor, har försökt svara så gott jag kan :-)

Varför började du blogga?

Jag hade kollat runt på massor med bloggar innan jag själv beslutade mig för att skaffa en. Först och främst gjorde jag det väl för att jag ville ha någonstans att skriva av mig, sen blev jag så inspirerad av den fina designerna som många har på sina bloggar och ville prova själv att skapa något med min personliga stil och min design. Sen har bloggandet blivit något som jag fastnat för mer eller mindre. Det är så roligt att få kontakt med er läsare och när ni kommenterar och tycker till om olika saker, jätteroligt.

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Oj, jag vet faktiskt inte, jag hoppas jag gör det. Bloggandet är något jag verkligen brinner för, tror inte jag kommer sluta om jag inte har en riktigt bra anledning.

Vad vill du göra i framtiden?
Jag vill jättegärna göra något som har med media och göra. De senaste månaderna har jag funderat på att kanske bli fotograf, vad tror ni om det?

Ångrar du något i ditt liv?
Jag ångrar otroligt många saker i mitt liv, det tror jag alla gör. Men samtidigt måste man tänka att alla val vi gör i livet förändrar våran framtid. Så även om man inte hade gjort det man ångrar idag, så är det inte säkert att man skulle vara där man är idag. Vet inte om ni förstår hur jag tänker…

Vem är personen du har känt allra längst?
Det är mina föräldrar antar jag.. men förutom dem är det en tjej som heter Gabbi, fast sen bröt vi kontakten när jag flyttade och bytte klass, men nu går hon i min parallellklass och vi har lärt känna varandra ”igen”.

Vad är det i det där glaset?
Haha i glaset som var på bilden var det iste ;-)

Vikt och längd?

Jag väger 49 kg och är 160 cm lång

Vad är det pinsammaste du har gjort?

Oj, jag gör något pinsamt var och varannan dag, skulle ni fråga mina kompisar skulle de säkert kunna komma upp med 1000 saker. Men en sak var när jag jobbade på cafét, då skällde jag ut min chef mitt framför alla, så jag stog och skrek på honom så det ekade och alla tittade, det var jättepinsamt. För jag ville bara att han skulle bete sig som en normal människa, men så tystnade alla när jag skällde ut honom och kunde inte sluta stirra sen.

Hur många timmar om dagen lägger du ner på din blogg?

Jag lägger ner otroligt många timmar om dagen, både när jag är hemma och i skolan, har jag tid att blogga och svara på kommentarer så gör jag det mer än gärna.

Finns det någon kille i ditt liv? Eller någon som du skulle vilja ha i ditt liv?
Tyvärr så finns det inte det, I wish, men så är det inte…


Kommentarer
Postat av: Natha

tror du skulle passa utmärkt som fotograf:)

2008-05-03 @ 14:44:24
URL: http://nathabee.blogg.se/
Postat av: sofia

vad kul att få läsa om dig! :D tack! har det inte funnits nån kille i ditt liv heller?

2008-05-03 @ 14:54:04
URL: http://souffi.blogg.se/
Postat av: kim

Tack :)



Pinsamt läge det där ;)

2008-05-03 @ 14:56:26
URL: http://kimmys.blogg.se/
Postat av: DARIJA

Naaww va gullig du är :D :). Och va kul att det verkar gå så bra med din blogg då :D:D Fortsätt så.. Men hur gör du får att alltid ranka "mest aktiva" listan och andra listor.. gör du något sp. eller hamnar du bara där för att du skriver måna inlägg om dagen och så?? ha det uunderbart =)

2008-05-03 @ 14:57:49
URL: http://dari.blogg.se/
Postat av: Camilla

fotograf är som gjort för dig. :)



btw, dagens outfit ligger uppe nu. =)

2008-05-03 @ 14:59:34
URL: http://artondejuni.blogg.se/
Postat av: thomas

haha nu vet jag :P

2008-05-03 @ 15:06:01
URL: http://neonalias.blogg.se/
Postat av: alexandra

tack tack =)

haha, ja vem vet :P

2008-05-03 @ 15:17:24
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: Mimi

Haha jadu ska nog göra det ;D

Och btw så har du en riktigt grym blogg :)

Kram

2008-05-03 @ 15:38:01
Postat av: Mimi

Haha jadu ska nog göra det ;D

Och btw så har du en riktigt grym blogg :)

Kram

2008-05-03 @ 15:38:29
URL: http://exzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0