Utmanad!

Brukar inte anta utmaningar, men den har utmaningen gillar jag faktiskt. Blev utmanad av Mingla, hennes blogg tipsar jag er läsare om, den är riktigt bra! Men här kommer utmaningen och jag säger som Mingla, ett sätt för er att lära känna mig lite bättre :-)

Tre namn jag lyssnar till: Lexie, Alex, Plexiglas
Någonting jag tycker om med mig själv: Att man lätt kan prata med mig
Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag aldrig gör det jag ska
Detta är jag rädd för: Att gå själv i mörker
Tre saker jag vill ha varje dag: Iste, sovmorgon och städat rum (men det är alltid stökigt)
Tre saker jag absolut inte kan göra: städa toaletten, dricka vanligt te och gå på offentliga toaletter
Detta tycker jag om att göra: Blogga, fota, vara med familjen och vänner
Detta vill jag göra just nu: Träffa släkten <3
Bästa känslan: När man träffar släkten, då blir jag så glad!
Värsta känslan: När man får reda på att folk snackar skit om en
Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har/är: Snäll, rolig och pålitlig
Är jag kär just nu?:  Nepp, tyvärr
Jag vill gifta mig: Ja någon dag :-)
Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa jorden runt, få ett bra jobb och leva livet
Min käraste ägodel: Dator, mobil, ipod!
Något jag vill ha i present: En systemkamera (den jag har lånar jag ju bara)
Detta har jag på mig just nu: Myspysbyxor, linne och underkläder :-)
Favoritkläder: Lite blandat
Favoritdjur: Hundar & marsvin
Följande musikstilar tilltalar mig mest: Oj, väldigt blandat, indisk, turkisk och polsk lugn musik mest
Då grät jag senast: För några dagar sen av sprängande huvudvärk så jag trodde jag skulle dö
Stjärntecken: Vattukvinna
En bok jag gillar: Kommer inte på någon
En film jag gillar: Om Shanti Om
TV-program jag gillar: Prison Break, Förhäxad, Gilmore Girls, Ncis och många fler
Favoritdoft: Emporio Armani!
Detta äter jag gärna: Pasta
Dricker helst: iste
Favoritgodis: lite blandat
Hit vill jag gärna åka på semester: Jorden runt
Färgen på mina ögon: Gröna
Min längd: 1,60
Jag tror på: det övernaturliga
Jag spelar: inget
Person/er jag beundrar: Hela släkten :-)
Så här bor jag: Villa i ett stökigt rum
Det här tänder mig: Glädje och humor
Det här gör mig avtänd:  Röklukt och snus
Favoritfärg: Blå
Favoritcitat: "Jag kanske är en idiot i dina ögon, men jag föddes fan inte för att göra dig lycklig"
En hemlighet jag vet: det säger jag ju inte
Den bästa present jag "fått": ipod
Senast köpta skiva: köper inte skivor
Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon
Det jag är missnöjd med: mina lår
Udda förmåga/egenskap: hela jag är udda
Om jag vore ett djur skulle jag vara: apa
Tre personer jag vill ska göra detta test: De som vill :-)


Kommentarer
Postat av: Karro

Nån dag i efterskott haha. Nej ibland orkar man bara inte plugga, fast man oftast borde :P Hoppas du har en trevlig kväll! Fin blogg har du iaf :)

2008-05-05 @ 22:05:12
URL: http://kaczka.blogg.se/
Postat av: tilda

tackar =)

men jo! det kommer visst gå bra, är alltid lättare än vad man tror.

va är sista delen ?... räkna med miniräknare? .... minns lixom inte , hahaha

2008-05-05 @ 22:11:14
URL: http://enidrottandeflicka.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jaa :D Fast bankomaterna funkade inte i barkarby, så jag fick 300:-, köpte jeans för 500:- plus betalade maten, så nu är pappa skyldig mig istället ;P det är också en variant..

2008-05-05 @ 22:13:25
URL: http://nataliieee.blogg.se/
Postat av: mingla

aaaw vad söt du är :)

2008-05-05 @ 23:08:01
Postat av: Malin

sånt är rätt roligt

2008-05-06 @ 13:46:41
URL: http://lillamalins.blogg.se/
Postat av: :D

haha, en apa, hur så? :O xD

2008-05-07 @ 13:04:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0