julens tv

Sitter precis och kollar på GRINCHEN på kanal 5 som är en av de bättre julfilmerna. Dock blev jag otroligt besviken när den var med svenskt tal. Det förstör hela filmen, det första jag stör mig på är Vemdalen när det heter Whoville och Cindy heter på svenska Sissi och de heter Vem istället för Who. Men det som förstör hela filmen är att låten "Where are you Chrstmas" sjungs på svenska, jag blir jättebesviken. Kan de inte ha med engelsk tal och svensk text? Någon mer än jag som blir besviken vid sånna här tillfällen?

Något annat som jag blir besviken på är att varje år har Richie Rich Jul visats, men iår på julafton visas den inte, istället har de tagit in massa serier som går varje dag. Kan de inteändra lite i schemat på julafton? Det är ju tradition typ. Synd asså ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0