2 veckors saknad,

Nu har två långa veckor gått och jag har haft det sjukt tråkigt utan MADDE, som lyser upp min dag, som alltid finns där, som jag alltid kan ringa, som jag står närmst, som jag kan lita på till 110%, hon är en del av mitt liv! Utan Madde skulle jag inte överleva, men snart kommer hon hem och det känns galet skönt, för dem enda gångerna jag har saknat henne lika mycket var mina 5 veckor i Turkiet i sommras.

Det är hon och jag genom ALLT, genom regn, genom hagel, genom snö, genom sol, genom blåst, genom livet, hand i hand, lika som bär, jag finns alltid här

 
image115

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej hej!
Kika gärna in på min blogg, där hittar du en massa tips och tricks för att sätta din egen personliga touch på din blogg..=)

2007-11-11 @ 23:18:56
URL: http://designadinblogg.blogg.se
Postat av: Blue

Tack för din snälla kommentar om att min blogg var snygg. Har fått hjälp att designa den av en väldigt god kompis.... hon träffade bara sååå rätt med färgerna... det är så mig liksom

2007-11-11 @ 23:22:40
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0