skola,shopping,plugg,

Har legat och läst i typ två timmar nu, med lite avbrott hit och lite avbrott dit! Har ca 90 sidor kvar *tjuhu* Men Grey's börjar om 40 minuter och innan tänkte jag städa mitt rum och fixa lite. Så jag får väl läsa efter Grey's och somna sent, vilket innebär att det blir mindre sömn, men ibland måste man offra lite, dessutom är det väl som ett straff att jag inte började med läxan i tid -_-.

Hursomhelst så åkte jag Limpan och Maren in till Forum efter skolan, jag inskaffade två nya nagellack ;D
Färgerna:
image158  image159

Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Elin

Jo, det är sant. Satt också med den tanken :p Men iallafall, jag vill ha alla likadana.

2007-11-21 @ 20:41:13
URL: http://safstrom.blogg.se/
Postat av: Kim

jag röstar på det mörkröda :)
svar: ja skynda dig till affären.. man blir ju snäll av peppisar ju! :)

2007-11-21 @ 20:42:29
URL: http://girlylicious.blogg.se
Postat av: :)

supersnygga bägge två ;D

2007-11-21 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0