MuSik

Mina topplistor på musik just nu !
Jag lyssnar typ bara på The Voice, vad annars ? Helt klart den bästa musiken, skriver mina 5 bästa låtar just nu, ni får självklart kommentera ;D

Apologize
Timbaland ft. One Republic,
på klar första plats, är fullkomligt kär i denna låt, helt underbar, texten är som gjord för mitt liv </3

Unbelievable
Craig David,
en klar andra plats, är den inte bara fullkomligt underbar ? kan inte sluta lyssna på den...

I Fell In Love With The Dj
Che'nelle,
solklar tredje plats, trots de gråa molnen utanför fönstret, man blir varm och på party humör av denna låt ;D

Hate That I Love You
Rihanna ft. Ne-Yo, på en klar fjärde plats, helt underbar låt, älskar deras rsöter tillsammans <33

Ayo Technology
50 Cent ft. Justin Timberlake,
femte plats sätter jag Ayo Technology på, grymt bra, fullkomligt älskar den <33

Vad tycker ni om dessa låtar ?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Me luwe Apologize tuu!

2007-10-09 @ 20:06:27
URL: http://lundiins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0