filmer år 2008-2009

Jag och mamma har ägnat ca. en timme åt att kolla vilka filmer (i discshops katalog) som SKA beställas innan 2009 slut. Tänkte dela med mig av min lista :-)

- Pirates of the Caribbean - trilogin
- Rambo
- Snatch
- Rush Hour
- Snuten i Hollywood - trilogin
- Mr & Mrs Smith
- Förtrollad
- Surf's Up
- Hairspray
- Djävulen bär prada
- Flykten från Alcatraz
- Gudfadern Box
- Marie Antoinette
- Beach
- Catch me if you can
- Don Juan De Marco
- Findin Neverland
- Juryn
- Kvinnor på gränsen till nervsammanbrott
- Shine
- Bee Movie
- Good Luck Chuck
- Skuggspel
- Bluffen
- Borat
- Can't Buy Me Love
- Gudarna Måste Vara Roliga 1&2
- Heartbreak Kid
- Mr. Beans Semester
- Music Lyrics
- Ombytta Roller
- Overboard
- Pretty Woman
- På smällen
- Wedding Crashers
- 10 orsaker att hata dig
- John Tucker Must Die
- She's all that
- Allt en tjej vill ha
- Juno
- 1408
- Black Christmas, Stilla natt, blodiga natt
- Black Christmas
- Child's Play
- Jag vet vad du gjorde förra sommaren
- Liftaren
- Saw 2,3,4
- Scream
- Shining
- Decampitated - När din sovsäck blir din liksäck
- Halloween
- Huset som Gud glömde
- När lammen tystnar
- Ring
- Sömngångare
- Ett öga rött
- Se upp för dårarna
- Kopps
- Bröllop och jäkelskap
- Snålvatten och jäkelskap
- Två ägg i högklackat
- Beverly Hills s. 2&3
- Bones s. 1&2
- Desperate Housewives s 1,2,3
- Gilmore Girls s. 6&7
- Navy NCIS s.3
- O.C s.1
- OTH s.1
- Sex and the city s.1-6
- Ghost Whisperer s.1,2
- I know who killed me
- Number 23
- Gladiator
- Sjätte sinnet
- Big fish
- Den gode, den onde, den fule
- DOA: Dead or Alive
- Hook
- Jumanji
- Narnia Box

93 filmer med andra ord! Wiho, har en lång väg framför mig, det blir många timmar framför tvn ;-) Märks det att jag gillar filmer?

image575




Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Perrelli är grym :)

2008-03-02 @ 16:34:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Hedda

Oj! Då har ni lite att jobba på!
P.s. Juno äger:P D.s.

2008-03-02 @ 17:07:55
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: Mimo

trevligt

2008-03-02 @ 17:38:01
URL: http://mimooo.blogg.se
Postat av: Anonym

gash, trodde du skulle beställa alla filmerna på en och samma gång först ;P

2008-03-02 @ 18:41:21
URL: http://doitbaah.blogg.se
Postat av: Katja

jäklar vilken lista! billigt?

2008-03-02 @ 18:58:01
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: :D

xD hahah. har sett totat fyra utav de filmerna ...:P

2008-03-03 @ 17:21:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0