Underbart väder i Malmö

Jag vet, jag har inte uppdaterat på hur lång tid som helst, men tänkte i alla fall slänga in ett litet inlägg nu.

I början av påsklovet nu har jag jobbat, jobbat, jobbat, men igår eftermiddag efter att jag slutade åkte jag, Sebbe och Thais ner till underbara Malmö. De släppte av mig hemma hos Bella och Alex! Äntligen säger jag bara, har saknat släkten obeskrivligt mycket, men nu är saknaden över för ett tag. Imorgon är det släktmiddag som gäller, det kommer bli så mys!

Idag har vi inte gjort så mycket annat än att fotografera. Har fotat massa härliga bilder, måste passa på nu när man är i en sån underbar stad. Vi tog cyklarna till Pildammsparken i det vackra vädret, riktigt härligt och hemma nu med ett minneskort med 204 bilder. Sitter och redigerar biderna lite, medan Bella tar en tupplur.

Förresten, igår var en stor dag. Jag fick nämligen nyckeln till min lägenhet! Har överskottslycka i kroppen nu and it feels gooood!




Det är så himla härligt att våren är här, så man kan ha på sig vad man vill utan att frysa!



Kommentarer
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

jäklar va snygg bild!:D



Har en frågestund nu så om du undrar över något är det bara att slänga en kommentar! :D

2009-04-10 @ 17:21:29
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh härlig första bilden var! :D

2009-04-10 @ 18:56:37
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: Mindy

Glad påsk på dig med gumman.Ha en skön lördag i underbara malmö :)

2009-04-11 @ 08:55:31
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0