då var den stora dagen över,

Jahapp. Julafton var nu över, den stora dagen, nu är det ett helt år kvar. Hoppas man får mer julkänsla nästa år, dvs en vit jul med mycket släkt. Har tröttnat på den lilla släkten vi är varje år. Istället för mamma, pappa, jag, mormor och morfar. Vill jag ha, mamma, pappa, mormor, morfar, moster, morbror och kusin. Kusin jag saknar dig galet mycket! Inte så stor chans att du läser det här, men ändå. Det är lite långtråkigt att vara ensambarn när föräldrarna har blivit lite groggiga, då bara svamlar de. Men aja. Ännu en jul är över. Jag är ensam kvar uppe. Sitter här i min sidenpyjamas och morgonrock och ser på "Ett päron till farsa på semester" och smsar med Madde. Får sova på soffan inatt eftersom mitt rum är som en bastu. Tror det börjar bli dags att stänga av datorn nu, batteriet är snart dött och jag orkar inte hämta laddaren. Tänker se på tv, lyssna på musik och fortsätta smsa nu.

Hoppas alla ni har haft en riktigt god jul med mycket kärlek och vänskap, paket och god mat och hoppas ni sover riktigt gott!

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: hih ja god jul i efterskott :) har du fått några fina klappar?

2007-12-25 @ 11:13:24
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0