då var det jullov,

... Igår blev det jullov, vilket var otroligt skönt och firades med lunch i nacka forum och så. Där var jag med Lnea och Julia. Hemma bara slappa jag, så det var en rätt slapp dag första halvdan på lovet. Idag har jag däremot mycket mer att hinna med. Först ska jag göra mig iordning, tvätta, baka lussebullar och åka till forum för att lämna en film till Zina. Sen måste jag hem och städa och hjälpa mamma med förberedelser inför julafton. Så det är ett rätt tight schema idag. Men vi ska försöka hinna med det. Lussebullar och göra mig iordning måste jag helst hinna med innan kl. 14.00 för då går min buss. *stressigt*. Ne, men dags att börja, hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0