,

Dagen har varit... slapp. Somsagt, söndag är slappdag och det har den verkligen varit. Pepparkakor till en början med,image221 fast orkade inte göra hela degen, men det blev en burk iaf :) Efter det såg familjen på PB, men jag somnade till sista avsnittet på s.2.. Får ta och se det snart. Jag sov från 14.00-17.00. Vaför somnar man jämt när man ligger ner och kollar på tv? När jag väl vakna hade tydligen pappa slängt resten av pepparkaksdegen som jag tänkte käka upp :O Men hallå, gör man så? Nepp, degen är ju godast! Menmen, sen fortsatte eftermiddan farmför tvn tills jag kände att det var dags för datorn. Så nu har man suttit här ett bra tag. Är galet trött men vill inte sova, elr kan inte, går bara inte, så kvällen tillbringas framför tvn om en stund med först ett avsnitt PB sen fimen Paheli. Fast det blir väl 1-2 timmar kvar vid datorn (hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0