fredag nästa,

Då var torsdagen över, skönt faktiskt. Hade svenska först, tydligen prov på tisdag *plugg, plugg, plugg* kvällarna framöver. Efter det var det no, segaste ämnet, men fick reda på att jag ligger galet bra till ;D Engelska prov var det idag också, får hoppas på högt betyg, gjorde faktiskt VG/MVG delen. Konstigt att alla lärare måste lägga proven de sista tre veckorna på terminen -.-. Sista lektionen var slöjd/bild och jag och Maren fortsatte med vårat mosaik-projekt. Bild kommer när vi är klara :) Fick reda på att jag ligger kvar på mitt VG i bild, slöjd har jag ingen aning om. Det här med att byta lärare i många ämnen var kanske inget att oroa sig för, tycker det går otroligt mycket bättre nu, förutom matte, ett stort undantag.

Nemen dags att tända lite ljus och få mysfaktor i rummet och slappa. Borde sova tidigt ikväll eftersom jag ska upp 05.45 för vi ska till body joy på morgonen.

Hoppas alla har haft en bra dag :D

image214

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0