gammal tant,

Kom nyss hem till Jullis efter bion och det var nog bussresan hem om jag ska vara ärlig. Vi satt längst bak i bussen och så var det några andra ungdomar som satt där. En av de hade fötterna upp på räcket eller vad man ska säga och bredvid henne på de två andra sätena sitter en tant. Den tanten ville att hon skulle ta ner fötterna och då blev det världens tjaffs om det. Efter ett tag när kärringen hade babblat om att hon var skam för det kvinnliga könet och att man inte tuggar tuggummi och att hon var ful etc. så säger hon "din mamma har en coca-cola flaska uppstoppad i röven, så om jag vore dig så skulle jag gå hem och hjälpa henne". Seriöst det var något fel på den tanten. Synd att vi var tvugna att gå av innan disskusionen var över. Men jag bad faktiskt tanten vara tyst innan vi gick av och lite så. Men hon var helt skruvad!

Ne, men nu måste jag gå och umgås lite med Jullis och Limpis ;D Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0