god morgon!

Morsning korsning på er allihopa! Då var det den 27 december. Jag lyckades vara vaken igår kväll och se alla tre avsnitt av SATC, trodde inte jag skulle orka det. Nu är det ny dag och en dag närmre till nyårsafton. Tänk vad det här året har gått fort. Fast det gjorde förra året också, men innan de åren tycker jag att det har gått riktigt långsamt. Kan det vara så att man känner att åren går fortare ju äldre man blir?

Idag ska jag nog åka in till Forum, måste lämna in mina timmar till chefen så jag kan få min lön, träffa Nevin och så blir det säkerligen shopping också. Jag ska försöka hitta en ny plånbok om det finns någon snygg och så ska jag självklart in på H&M & Kicks. Vad ska ni göra idag?

image257

Kommentarer
Postat av: emelieu

Nej men gud vad skönt :D
Ah visst går året fort?! tyckte nyss det var nyår :O :P

2007-12-27 @ 10:27:23
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: emelieu

Ja men eller hur?! Helt sjukt!! :O

2007-12-27 @ 10:29:20
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0