inte lång tid kvar!

Efter en heldag på jobbet, sista jobbdagen för iår, med mycket skoj, flams och trams med mera är jag hemma hos Madde nu! Har än så länge vart en kanon bra dag, men får hoppas på en otroligt bättre kväll! Håller på och kokar pasta som blir middagen. Blir lite slappt, orkar inte direkt stå och laga till en hummer eller liknande, men det skulle sitta bra! Men det blir pasta istället. Dags för mig att kila iväg en stund och till er läsare vill jag bara säga GOTT NYTT ÅR

Bilder från kvällen kommer imorn, vad ska ni göra ikväll? fira med familj eller vänner?

Kommentarer
Postat av: Kim

svar: ja det är lite av min skräck just nu. därför gäller totalt damsugarförbud i vardagsrummet, hih ;9

2008-01-01 @ 15:43:29
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0