jag rullar fram!

Nu är jag så galet mätt så jag rullar nästan fram när jag går. Har käkat lax, rödbetssallad, köttbullar, prinskorv, mackor, kabbanoser, annan polsk korv och massa gott!. Nu måste jag vila, skulle inte förvåna mig om jag somnar, men det får jag se till att inte göra ;D Ikväll ska jag vara social (inte för att jag är det för tillfället). Lyssnar just nu på idolskivan. Amanda är helt klart bäst! Har precis provat mina mysiga röda sockor jag fick, ååh så mysiga! Hur har ni haft det idag? Öppnat alla klappar?

Många glas med julmust har gått åt ikväll, men det är det värt. Dricker ändå inte så mkt läsk vanligtvis och julmust är ett stort måste på julen!











Kommentarer
Postat av: Emineeeeee

Äh käka på bara, jul en gång om året bara ;)

2007-12-24 @ 22:27:28
URL: http://Piixel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0