julpyntat hus,

Nu har vi julpyntat i princip hela huset :) Ååh vad jag älskar julen ! Det är så mysigt, helt obeskrivligt. Det tar på krafterna att pynta, så tänkte slappa en stund och blogga. Sov typ 3 h inatt, så jag är bara *liite* trött. Hursomhest, det här huset har blivit julpyntat på samma vis varje år, jag placerar ut tomtarna och otroligt nog ställer jag de på ungefär samma plats varje år. Jag memorerar på nåt konstigt vis vart varje tomte står, det är jätte konstigt.

  

Mer bilder kommer senare :)


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vad mysigt det ser ut! :)
Tack detsamma!
Trevlig första advent!

2007-12-02 @ 01:55:58
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0