kvällen.

Eftersom jag har svårt att andas så får jag ingen apitit, får liksom inte ner någonting eftersom jag måste adas in djupa andetag typ vart fjärde andetag. Jätte jobbigt, måste verkligen till läkaren. Har inte tänkt förut på att det faktiskt image228kan vara orsaken till att jag gått ner 3 kg på en månad utan att göra något, nu börjar jag fatta varför. Men det säger jag inte till mamma eller pappa för då blir de tokiga och vill åka till akuten eller nåt. Aja, nu gör jag inte så mkt, sitter och lyssnar på musik och tar det lugnt!






Snart är det julafton och jag längtar otroligt. Julstrumpan som varje julaftonsmorgon är full med godis är ju bara så underbart. Och mamma tror att hon kan lura i mig att det finns nissar som lägger dit godiset. MEN HALLÅ? Jagimage229 slutade fan tro på tomten för flera år sen och så försöker hon lura i mig att nissar finns. Samma visa varje år, börjar bli lite tröttsamt. Men idag bevisade jag för henne att hon hade så fel så fel och att det är hon som lägger i godiset eftersom jag hittade massa godispåsar i matkassen idag, HAHA mamma ;D Iår ska jag faktiskt vara vaken när hon kommer och så ska jag säga nemen hej nisse, jaja, längtan, längtan, längtan.







Men måste leva i nuet, kvällen tillbringas som vanligt framför tv:n, ikväll ska jag se Idol önskar en god jul och Sweet Home Alabama, vad ska ni göra ikväll?
image230




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0