länge sen jag skrev...

Nu var det ett tag sen jag skrev, men har varit lite upptagen nu i slutet av terminen, men snart är det över! Glad Lucia förresten och hoppas ni har haft en bra dag. Den här veckan har bestått av många händelserika tillfällen av olika slag och man har fått reda på en del betyg m.m. I helgen händer inte så mycket. Imorn blir det BIO, fast jag minns inte vad vi ska se (jag e knäpp) :S och på lördag blir det julklappshandling. Hur jag ska få hem allt utan att mamma och pappa vet vad jag har köpt är den stora frågan. För tillfället gör jag ingenting, ska typ plugga spanska eftersom det är förhör imorn, men man kan alltid hoppas att hon struntar i förhöret... Men man vet aldrgi med lärarn så det är lika bra att plugga endå, tragiskt nog. Sen ska jag nog se på film och somna tidigt så jag får en god natts sömn.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0