söndag-morgon.

...Utvilad och pigg, eller pigg kanske var att överdriva, är snarare fortfarande galet trött, men kan inte sova längre. Idag blir en mycket slapp dag hoppas jag, med tanke på att de inte ringde igår och sa att jag skulle jobba så hoppas jag att jag inte gör det. Skulle inte förvåna mig om de ringde om tio minuter. Men mina bussar går skunkdåligt, jag måste ju anpassa mig efter bussarna, därför är det bättre om man ringer dan innan istället för en timme innan. Men aja, vi får väl se om nån ringer.

Annars tänkte jag faktiskt baka PEPPARKAKOR idag. Gör det varje år, men blir aldrig nöj. Tycker jämt att köpta pepparkakor är godare. Mår oftast bara illa om jag äter för mycket av mina egna pepparkakor. Skulle ha bakat lussebullar också, men det blev ju inte av eftersom russinen är slut  -_-. Jag får väl skylla mig själv eftersom det var jag som käka upp dem, men jag har ju sagt att de är slut, varför kan ingen köpa nya då? Aja iaf, ha en bra dag så skriver jag mer sen ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0