helgen är över,

Har haft fullt upp hela helgen, var ju med mina gudsystrar som har busat med mig och inte gett mig en ledig stund till att blogga. Men det gör inget för de är så gudomligt charmande, mina små charmtroll! Lite kort om gårdagen:

Jag fick skjuts av mina gudsystrars föräldrar till Forum där jag skulle häma Nevin, för hon skulle på middag hos oss, men hon var sjukt stressad och trodde inte att vi skulle hinna till 17.42 bussen, så jag fick hjälpa henne uppe i köket och vi blev klara med god marginal, men vi höll på att missa bussen, men hann ändå. Sen var det middag med Nevin och gudsystrarna, efter efterätten åkte Nevin hem och alla gick och la sig.

Kort om idag:

Idag har jag jobbat, fick jobba istället för Nevin som behövde vara ledig och eftersom cehfen inte var där idag blev det indisk musik hela dagen, det var galet najs, alla jobbar bättre när vi har musik, men chefen gillar egentligen inte indisk musik, men han håller på att falla ner i den indiska gropen ;D

Och nu är snön här, jag tror då inte det håller särskillt länge, men jag ser hellre snö än regn.

image114
Förra årets vinter

Kommentarer
Postat av: majda

Läs mitt senast einläggg och kommentera det. Har du också en last?

2007-11-11 @ 23:05:13
URL: http://emmell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0