lista,

Antingen eller...

Latte
/ Cappucino

Landet / Stan

Jordgubbar
/ Hallon

Pizza / Kebab

Svart / Rött

Regn / Snö

Snö / badsemester

Mjölk / Vatten    (Loka)


Har du någonsin?

Ätit sushi: Usch
Stått på scen: Japp
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nepp
Klättrat på berg:  Haha, vilka minnen man har xD

Motsatta könet

Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Nepp
Vet den om det: Nepp
Gillar någon annan dig just nu:  Man kan ju alltid hoppas (A)
Vad tittar du på hos en man: Ögonen


Inom de 48 timmarna


Har du haft ett seriöst samtal: Japp, pratade med chefen
Kramat någon: Jaa, otroligt många
Kommit sams med dina föräldrar: Det går väl upp och ner
Bråkat med en kompis: Hahaha

Gillar du att

Ge kramar: Det gör väl alla?
Ge massage: Aa, men föredrar att få massage ;D
Gå promenader i regnet: Arå, ibland

Övrigt

Svär du för mycket: Alltid
När duschade du senast: Några timmar sen
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Vita
Vilken låt lyssnar du på just nu: På idolerna på TV4
Vad var det sista du sa: "Nej asså, han är inte bra" - Till mamma
Vad är bredvid dig just nu: Vattenflaska, fjärrkontroll, glas
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Min dator är där jag vill att den ska vara, oftast i mitt knä, så jag kan itne beskriva det
Vad var det sista du åt: Lax med potatis och remouladsås
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Måånga
Har du en lavalampa: Nej, men vill ha
Hur är vädret just nu: Mörkt och jag ser inte ut
Vad gjorde du igår natt: Sussa kudde
Vem pratade du sist med på telefon: Sulan
Vad blir du glad av: Vännerna
Stans godaste kaffe: Ojoj, många ställen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0