sovmorgon,

Skönt med veckans enda sovmorgon. Ställde klockan på 07.00, men vem kommer och väcker mig om inte min mamma, gissa när hon väckte mig! 06.15, man kunde inte göra annat än att sucka -_-, men jag somnade om som tur var och nu sitter jag här och lyssnar på musik och packar väskan. Ska snart sminka mig och sen är det väl dags att gå till bussen.

image122

Det är rätt otroligt att snön är kvar, för vid min skola är det ingen snö kvar, men här är det jätte mycket snö och -1°
Och kollar man på vädret i veckan så ser det ut att bli lite blaskigt och slaskigt här och var frammåt helgen.

image123

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Söt kisse!

2007-11-14 @ 18:41:21
URL: http://stenvreten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0