tillbaka till städning,

Det var ett bra tag sen som jag gjorde den där listan om hur jag skulle städa mitt rum tills det var klart och äntligen har jag lyckats ta tag i listan. Jag är inte klar än, men på god väg ;D



- Laga rullgardinen så man får in ljus i rummet [ ]
- Städa nattygsbordet [ ]
- Städa alla lådor och hyllor i bokhyllan [ ]
- Damma [ ]
- Fixa allt sladdeltrassel (?vad e det för ord) [ ]
- Städa tv-bänken [ ]
- Bädda rent i sängen (Lite svårt utan rena lakan [ ]
- Tvätta lakan + tvätten [ ]
- Städa skrivbordet (Det är "förstädat") [ ]
- Städa garderoben [ ]
- DAMMSUGA [ ]

NU
- Laga rullgardinen så man får in ljus i rummet [  x ]
- Städa nattygsbordet [ x ]
- Städa alla lådor och hyllor i bokhyllan [ 1/2 ]
- Damma [ ]
- Fixa allt sladdeltrassel (?vad e det för ord) [ ]
- Städa tv-bänken [ ]
- Bädda rent i sängen (Lite svårt utan rena lakan [ ]
- Tvätta lakan + tvätten [ ]
- Städa skrivbordet (Det är "förstädat") [ ]
- Städa garderoben [ ]
- DAMMSUGA [ ]

Som ni ser är det framsteg *STOLT*, slänger in en bild imorn på hur det ser ut :)

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

*ler*
Man tackar så mycket för de orden.. alltid skoj att få höra lite snälla ord..=)

2007-11-11 @ 23:44:38
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0