boka nu eller vänta till rea,

Gilmore Girls säsong 7
släpps på dvd den 7 november
Jag tycker omslaget är ett av dem
bästa hittills, jag gillar omslagsbilden
på Lorelai & Rory, men priset på 495:-
är lite väl dyrt, man får vänta tills det blir REA



Grey's Anatomy säsong 3
släpps på dvd den 5 december
Omslaget är ett av de bästa och jag
gillar att den inte är uppdelad i två delar
som säsong 2 var. snd bara att priset även där ligger
på 495:-, fast det är iofs 7 skivor i den här boxen.
Men jag kommer nog vänta tills den kommer ut på REA :)


Grey's Anatomy samlingsbox säsong 1-3
släpps på dvd den 6 december
Att det kommer en samlingsbox för 795:- får mig
att ångra att jag hade så bråttom när jag köpte alla
men den här boxen är verkligen att rekomendera för er
som inte redan har köpt serien på dvd! Priset är rimligt
också för den delen.

Jag köper alla mina tv-serier boxasr från discshop.se vart köper ni era ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Länka till din blogg så jag kan kika in:

Skriv något:

Trackback
RSS 2.0